دیجیتال مارکتینگ چیست ؟
نوشته شده توسط : worldmarketing

بسیاری از افراد نمی توانند تعریف صحیح و کاملی از اصطلاح بازاریابی دیجیتال ارائه دهند. این اصطلاح آنقدرها که به نظر می رسد پیچیده و مبهم نیست. در واقع هر نوع بازاریابی با هدف فروش محصولات و خدمات از طریق دستگاه های الکترونیکی بازاریابی دیجیتال نامیده می شود.

دیجیتال مارکتینگ حرفه جدیدی نیست. این رشته با ورود وسایل الکترونیکی به زندگی مردم شروع به شکل گیری کرد. اکثر مردم فکر می کنند که این نوع بازاریابی فقط به بازاریابی محتوا و شبکه های اجتماعی محدود می شود. در صورتی که این موارد تنها بخشی از دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود و شامل تمامی زیر مجموعه های این حوزه نمی شود.

بازاریابی دیجیتال به صورت آفلاین و آنلاین انجام می شود. در پایان این مقاله به روش های بازاریابی آفلاین اشاره می کنیم اما در بیشتر موارد به انواع بازاریابی آنلاین می پردازیم زیرا بازاریابی آنلاین قسمت بزرگی از بازاریابی دیجیتال را در بر می گیرد. اگر می خواهید بازدهی بسیار بالایی در کسب و کار خود داشته باشید، باید هم روش های آفلاین و هم آنلاین را در نظر بگیرید.

اهمیت بازاریابی دیجیتال

ارتباط بین انسان و وسایل الکترونیکی روز به روز در حال افزایش است. در واقع، در برخی کشورها، کاربران بیش از 11 ساعت از فعالیت های روزانه خود را صرف تعامل با دستگاه های الکترونیکی می کنند. در آینده نزدیک استفاده از این وسایل در تمامی فعالیت های روزمره انسان نقش خواهد داشت. از این رو، اهمیت و تاثیر دیجیتال مارکتینگ روز به روز در حال افزایش است. بی توجهی به این موضوع جذب مشتری بیشتر را برای شما تقریبا غیرممکن می کند و در نتیجه کسب و کار شما از سایر رقبا عقب خواهد ماند. در ادامه به معرفی انواع بازاریابی دیجیتال می پردازیم. شما می توانید بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ را با توجه به صنعت، کسب و کار و مشتریان خود انتخاب کنید و از این روش ها برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: